Editura Amaltea intampina primavara cu doua aparitii editoriale de exceptie

 

Cele 15 Legi supreme ale dezvoltarii personale


Care este secretul pentru a ne atinge potentialul maxim?

Raspunsul este simplu: Succesul il obtinem prin dezvoltarea personala

Lucrarea de fata te va ajuta sa intelegi modul in care functioneaza dezvoltarea personala, iti arata cum sa ai o atitudine pozitiva in orice imprejurare, sa iti identifici atuurile, sa iti aprofundezi pasiunile, sa iti stabilesti clar scopurile si sa iti perfectionezi abilitatile, astfel incat sa fii asa cum iti doresti.

Ca sa avansezi in cariera – trebuie sa iti perfectionezi abilitatile, pentru a-ti imbogati sufletul – trebuie sa iti dezvolti latura spirituala, pentru a-ti atinge scopurile financiare – trebuie sa cunosti  cum functioneaza banii. Detaliile care tin de dezvoltare se modifica in functie de persoana, insa principiile raman aceleasi pentru toata lumea.

“In lucrarea de fata, John ne impartaseste din nou perspectiva sa remarcabila referitoare la modul in care fiecare dintre noi ne putem atinge potentialul maxim, astfel incat sa facem o diferenta pozitiva  in vietile celor din jur.”
Elizabeth Dole, fost secretar de stat, senator al Statelor Unite si Presedinte al Crucii Rosii Americane

____________________________________________________________________________________________________

Clientii nu-mi dau pace

Ne dorim o ploaie torentiala cu contracte incheiate si clienti multumiti?

Cu siguranta ca da… insa, nu este suficient doar sa ne dorim, trebuie sa facem demersuri in acest sens.
Folosind scurte studii de caz, Rose Charvet – consultant de afaceri si proprietar de firma, sustine ca este foarte important modul in care ii atragi si ii tratezi pe clienti.

Cartea de fata dezvaluie declansatorii motivationali ascunsi care ne ajuta sa intelegem, sa prezicem si sa influentam comportamentul clientilor.

– Descifreaza felul in care clientii gandesc si iau decizii
– Pregateste-ti angajatii pentru a face fata oricarui client
– Solutioneaza nemultumirile clientilor pentru a consolida loialitatea
– Creaza o filozofie a Clientului prin care sa-l atragi si sa-l pastrezi
– Fa-ti clientii sa cumpere mai mult si mai des

“Diferenta dintre o companie buna si una mai putin buna este felul in care isi trateaza clientii… Aceasta carte are o structura practica si o abordare revolutionara cu ajutorul carora lucrurile vor merge de la sine”
Robbie Steinhouse – Director general executiv al Gray’s Inn Group

 

Contact:

Nume: Iulia  Nistoroiu

Departament Marketing & PR

Telefon: 0742 155 510

E-mail: iulia@empire.com.ro

 

Lasa un raspuns

Poti folosi urmatoarele tag-uri si atribute HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>