Peste 120 de oameni de afaceri au participat joi, 5 iunie 2014, la evenimentul „IMM ReStart – Resurse si consultanta pentru dezvoltare” organizat de Doingbusiness.ro la Constanta.
Evenimentul a propus participantilor un format complex care a inclus, pe langa sesiunea de conferinta, workshop-uri dedicate cresterii eficientei echipelor de vanzarisi brandingului personal, precum si intalniri private cu reprezentantii Bursei de Valori Bucuresti si EY Romania, pentru a beneficia de servicii personalizate de consultanta gratuita. Evenimentul a oferit antreprenorilor si managerilor o dezbatere interactiva cu reprezentanti din top managementul unora dintre cele mai importante companii din Romania privind perspectivele de viitor, problemele actuale si cea mai potrivita abordare pentru a le face fata cu succes.
Presedintele Patronatului Intreprinderilor Mici si Mijlocii Constanta, Iulian Groposila, a deschis conferinta, oferind participantilor o perspectiva asupra strategiilor de dezvoltare si sustinere a mediului de afaceri local. Reducerea fiscalitatii si a birocratiei, in special pentru firmele nou infiintate, precum si stabilirea unor parteneriate sustenabile la nivel public, local si central, sunt doar cateva dintre obiectivele prioritare pentru PIMM in urmatoarea perioada. „Este fundamental sa ii convingem pe cei care conduc destinele Romaniei ca avem o fiscalitate excesiva. 70% din ceea ce produc IMM-urile ajunge in bugetul statului, prin taxe si impozite”, a spus Presedintele PIMM Constanta.
Gabriel Sincu, Tax Executive Manager, EY Romania, a adus apoi in discutie partea pozitiva a fiscalitatii, precum cea referitoare la beneficiile detinerii unuiholding.Potrivit noii legi a holdingului, valabila de la 1 ianuarie 2014, „orice dividende care vin de la entitatile detinute de un holding catre holding-ul respectiv, sunt scutite de impozite, iar in cazul in care holding-ul vinde una sau mai multe dintre participatiile pe care le detine, acestea sunt scutite de la plata impozitului, daca sunt indeplinite anumite conditii, deci nu se mai aplica impozitul pe castigul de capital” a subliniat Gabriel Sincu.
Sesiunea a continuat apoi cu prezentarea Katarzynei Gajda, Executive Director al Bursei de Valor Bucuresti, care a prezentat audientei posibilitatea, avantajele dar si conditiile prin care IMM-urile pot fi finantate prin bursa de valori, iar Miruna Raileanu, Credit Insurance Sales Coordinator, Coface Romania a vorbit participantilor despre masurile de siguranta pe care le pot lua pentru a preveni parteneriatele dezavantajoase.
In cadrul sesiunii de training si dezvoltare personala, Cosmin Joldes, Strategic Development Manager, AchieveGlobal a prezentat antreprenorilor si managerilor „Solutii pentru motivarea echipelor de vanzari si business development”, iar Elena Badea, Marketing Director EY Romania a vorbit despreimportanta Branding-ului Personal in succesul propriu dar si al unei afaceri.
„IMM ReStart Constanta a oferit antreprenorilor si managerilor oportunitatea de a interactiona cu specialisti din cele mai importante companii, si astfel o mare varietate de oportunitati de a prelua si utiliza in propria activitate cele mai noi idei, concepte si solutii pentru dezvoltarea proiectelor. Ne bucura participarea ridicata atat in cadrul sesiunilor de prezentari, a workshop-urilor si a intalnirilor private – cu atat mai mult cu cat in ultimii ani antreprenoriatul din Constanta a fost puternic afectat de dificultatile ridicate de criza economica iar 2014 ar putea fi un an de revenire si noi oportunitati”, a declarat Dumitru Ion, General Manager Doingbusiness.ro.
Evenimentul de la Constanta a fost moderat de Radu Soviani si organizat in parteneriat cu Allianz – Tiriac Asigurari, Bursa de Valori Bucuresti, EY Romania, SAS Romania, Coface Romania, AchieveGlobal, Edenred, Kompass Romania, si cu suportul Patronatului Intreprinderilor Mici si Mijlocii Constanta.
Partenerii media ai evenimentului sunt: Agerpres, Cuget Liber, Telegraf, Radio Neptun, Jurnalul de Afaceri, Calendar Evenimente, Magazinul Progresiv, SpatiulConstruit.ro, Grupul Editorial Amaltea, Transilvania Business, ManagerExpress si Indaco.
Proiectul va continua anul acesta cu noi conferinte in Cluj (septembrie), Iasi (octombrie) si Sibiu (octombrie). Pentru mai multe informatii despre agenda, vorbitori si inscrieri, va rugam sa accesati site-ul oficial al evenimentului: http://evenimente.doingbusiness.ro/event/25.
Despre Doingbusiness.ro
Doingbusiness.ro este organizator al seriilor de evenimente: Economia Azi – Optiuni si oportunitati pentru IMM-uri (2013), Realitatea in Afaceri – Drumul catre performanta (2012), IMM Focus Regional (2011), Emerging Europe Energy Summit si Emerging Europe Investm ent Summit (2010).
Contact:
Diana Babei
Project Coordinator
E-mail: diana.babei@ibp.ro
Lasa un raspuns