Cluj Business Days – Un brand nou, un pas catre dezvoltarea afacerii

Sub un nou concept de design si de brand, Business Days anunta organizarea celei  de-a 15-a editii, care va avea loc la Cluj, in perioada 9-10 Iulie, in incinta Grand Hotel Italia.

Evenimentul va avea, ca de obicei, un program complex  de actiuni, ce va include cateva premiere importante pentru mediul antreprenorial, dintre care pasul esential este internationalizarea evenimentului.

„Proiectele Business Days intra intr-o noua etapa. Ne pregatim pentru trecerea la faza de dezvoltare internationala. Credem ca in cei patru ani si jumatate am crescut, ne-am dezvoltat, ne-am maturizat si am reusit sa intelegem foarte bine mediul de business din tara noastra”, declara Laszlo Pacso, fondator si coordonator proiecte Business Days. “

Primele proiecte implementate pe platforma Business Days, in cadrul evenimentelor Business Days, sunt serile de business networking internationale, create in special pentru a facilita interactiunea intre companiile interesate de a genera afaceri in Romania si oameni de afaceri din tara noastra. Primele astfel de seri vor fi organizate in cadrul Cluj Business Days, cu sprijinul Consulatului Ungariei, Ambasadei Austriei, Consulatului Olandei, Camerei de Comert si Industrie Romania-Israel, Clubului de afaceri German si alte organizatii bilaterale de oameni de afaceri prezente in tara noastra”, mai spune Laszo Pacso.

index2Cluj Business Days vine in sprijinul dezvoltarii afacerilor printr-un mix complex de activitati:

* Temele dezbatute in cadrul conferintelor si workshop-urilor – in urma cercetarilor de piata si a interviurilor purtate cu oameni de afaceri din regiunea in care se va desfasura evenimentul, a rezultat ca principalele preocupari ale acestora sunt concentrate pe noi modalitati de a creste vanzarile, de a imbunatati relatia cu clientii existenti, pe managementul si coordonarea mai eficienta a echipelor, atragerea talentelor si mai ales mentinerea celor foarte buni in echipa.

De asemenea, punctele de interes se axeaza pe gasirea surselor accesibile de finantare, gestionarea eficienta a resurselor financiare, pe cresterea productivitatii, pe capacitatea de a folosi tehnologia pentru optimizarea si cresterea afacerilor, de a intelege legile care guverneaza afacerile, de a gestiona riscurile, de a dezvolta abilitatile de comunicare si de inter-relationare, de a intelege principiile corecte de branding si pozitionare. Toate aceste teme se vor regasi in temele manifestarilor din cadrul editiei 15 Business Days.

* Facilitati si programe de accelerare pentru startup-uri prin mentoring, cresterea afacerii, vanzare si marketing de produs.

* Sesiuni de business networking prin aplicatia meet me, intalniri si receptii internationale, la care vor participa comunitatile olandeze,  austriece, nemtesti, unguresti, franceze dar si alte comunitati interesate sa dezvolte afaceri in zona;

* Workshop-uri speciale: „Leadership si muzica” (sustinut de Maestrul Giorgio Fabbri) si „Marketing and sales in the global context” (sustinut de Paul J.R. Renaud, Professor Maastricht School).

In plus, in cadrul evenimentului, va fi lansat Acceleratorul de vanzari, un proiect ce are rolul de a-i ajuta pe tinerii talentati in arta vanzarilor sa isi dezvolte abilitatile.

In primele doua saptamani de campanie, respectiv pana pe data de 23 iunie 2014, ora 24.00, este in vigoare oferta de tip early-bird, prin care oricine poate participa la eveniment cu o reducere din start de 15% la orice tip de acces.

Costurile tichetelor de acces precum si formularul de inscriere se gasesc pe pagina dedicata http://businessdays.ro/Evenimente/Cluj-2014/Inscriere. Tipurile de acces de tipul BASIC si PREMIUM sunt MULTIPASS si permit accesul la eveniment cu acelasi badge pentru mai multe persoane, nu in acelasi timp. Studentii beneficiaza de 50% reducere pe baza carnetului de student, insa pentru ei exista un numar limitat de locuri.

Printre speakerii invitati ai acestei editii se numara personalitati care au un cuvant de spus in lumea afacerilor, precum Wouter Reijers, Giorgio Fabbri, Orlando Szasz, Paul J.R. Renaud, Marius Ghenea, Felix Patrascanu, Dragos Anastasiu, Cristian Nacu, Sergiu Negut, Florentin Banu, Dan Berteanu, Amalia Sterescu, Dragos Bucurenci, Adrian Cioroianu, Voicu Oprean, Dan Pitic, Simona Baciu si multi altii.

Cluj Business Days este organizat cu sprijinul partenerilor sai:  Raiffeisen Leasing, EY, Baker Tilly, Fan Courier, AON, Unicredit Tiriac Bank, Intel, DPD,  BrandFusion, Arobs, Genoveva Hossu, Vitrina,  Toyota, Autonom Rent-a-Car, HostWay, MMC, TUI Travel Center, Peroni Italy,  Impress, Aqua Carpatica, Timisoara Toastmasters, Dallmayr Kaffee, Casa de Vinuri Cotnari, BittNet, DaedalusMillwardBrown, Universul Juridic, Fotograful oficial: Business Channel, Soft Expert, Buticul de Inspiratie by Dana Tudor s.a.

Parteneri media: Forbes, Cariere, Avocat.net, Ziare.com, Business24.ro, Radio Zu, Startup.ro, BusinessLive.ro, ANIS, Editura Amaltea, ComunicatedePresa.ro, LivePR, Ziua de Cluj, Evenimente in Cluj, Satmareanul.Net, Transilvania Business, Start Up Week-end Cluj, Aries Transilvania, Cluj Hub, CampusCluj.ro, Cluj.com, Look TV, Colors in Projects / Confucius, Techsylvania, Startup Weekend Mures, Startup Weekend Cluj, Akcees, Studcard, Coaching4You, Transilvania Today, Cluj of Transilvania, I Love Cluj, Vocea Transilvaniei, Bizz Club.

Cluj Business Days este un eveniment organizat de ADeSCO (Asociatia Dezvoltatorilor de Solutii de Comunicare Online) si Newfield Consulting.ADeSCO este o organizatie non-profit al carei scop este acela de a crea o cultura antreprenoriala sanatoasa si durabila in Romania.

Contact presa:

codruta.nicolescu@businessdays.ro | +40-741-163700 | Director Executiv ADeSCO

dana@buticuldeinspiratie.ro | +40-726-555564 | Chief Inspired Officer Buticul de Inspiratie

Lasa un raspuns

Poti folosi urmatoarele tag-uri si atribute HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>