Aparitie editoriala: Excelenta in vanzari

Cate telefoane trebuie sa dai pentru a incheia mai multe tranzactii? Cum reactionezi atunci cand gresesti fata de un client? Fugi de el sau catre el?

Procesul de vanzare este complex si poate fi dezamagitor atunci cand refuzurile primite din partea  clientilor se tin lant. Increderea si profiturile tale cresc odata cu numarul celor care spun „Da”, nu in functie de cate telefoane dai.

500x500px Excelenta in vanzari-250x250Daca lucrezi in vanzari, stii foarte bine care sunt provocarile cu care te confrunti: schimbarile radicale si dese din mediul de afaceri, efectele crizei din ultimii ani, concurenta acerba sau clientii cu exigente tot mai mari. Cum sa ai, asadar, succesul mult visat.

Pornind de la un principiu simplu, acela ca o vanzare se produce atunci cand exista incredere, Todd Duncan ne invata ca succesul stabil, pe termen lung, apare atunci cand exista un nivel ridicat de incredere si cand clientilor tai le este clar ca esti o persoana integra, care nu numai ca a promis dar are si mijloace prin care isi respecta promisiunile. Afla din acest exceptional ghid de vanzari cum sa inchei cu clientii tai adevarate parteneriate, de pe urma carora sa aveti cu totii de castigat.


Pentru a comanda cartea, click aici.

 

 

 

One comment to Aparitie editoriala: Excelenta in vanzari

  • Madalina  says:

    De regula, atunci cand crezi ceva, ii poti convinge si pe altii 🙂

Lasa un raspuns

Poti folosi urmatoarele tag-uri si atribute HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>