Programul CSBS – Customer Service Business Safari

Mastermind Communications organizeaza intre 22 si 28 iunie 2013 in Bucuresti, programul CSBS – Customer Service Business Safari 2013.

CSBS – Customer Service Business Safari este un program similar unui mini-MBA, oferit de Mastermind Communications, ce se adreseaza patronilor de IMM-uri, directorilor si specialistilor romani care vor sa aplice Programe de Servire Excelenta a Clientilor, pentru fidelizarea acestora.
Bilete disponibile: 35

Programul se desfasoara pe durata a 7 zile, dintre care 2 zile de pregatire teoretica, in care vor fi descrise tehnici si modalitaţi de Customer Experience Management in cadrul cursului sustinut de trainerul Mihai Maties, si 5 zile de practica, in care participanţii la proiect viziteaza o serie de companii si instituţii pentru a vedea cum aplica acestea efectiv notiunile de Customer Service, intalnindu-se acolo cu Directorii Executivi si specialistii de profil.

La finalul turului va fi organizata o sesiune de concluzii si o festivitate de inchidere, la care vor fi inmanate si Diplomele de Participare pentru cei aproximativ 20-25 de manageri selectati pentru program.

Participantii la proiect pot fi patroni, directori executivi sau manageri din sectorul IMM si al companiilor interesate sa ofere politici structurate pentru servicii excelente adresate clientilor retail sau B2B. Specialistii din domeniile marketing, vanzari, client-service, comercial sau Quality Management sunt bineveniti in acest program.

Beneficiile participării in programul CSBS includ familiarizarea cu unele concepte noi, adaptate mediului de afaceri din Romania, suportul de curs respectiv, dar mai ales partea practica in care cursantii vor participa la SAFARIUL vizitarii unor companii sau institutii emblema pentru mediul de afaceri din Romania, ai caror specialisti vor impartasi din secretele fidelizarii clientilor.

Reprezentantii sponsorilor vor susţine prezentari in fata grupurilor de participanti, oferindu-le astfel produse, servicii, experienta si expertiza in domeniu Customer Service, dar si punctand atuurile proprii in servirea si fidelizarea clientilor. Aceste prezentari se vor organiza la sediul sponsorului si pot dura circa 2 ore. Sponsorii vor fi selectati pe baza unui istoric pozitiv in a crea experiente memorabile pozitive pentru proprii clienti si a dezvolta programe eficiente de loializare a clientilor.

Pentru detalii privind conditiile, costurile si formularele de inscriere,  accesati link-ul  http://www.mastermindcom.ro/news_detail.php?id=40


Cristina Tivers – Coordonator Proiect, Reprezentant Marketing și PR
Email: ctivers@mastermindcom.ro
Tel./Fax. 021-4230702

Lavinia Andronache – Reprezentant Vânzări
E-mail: landronache@mastermindcom.ro
Tel. 0371-390986

Lasa un raspuns

Poti folosi urmatoarele tag-uri si atribute HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>