Strategii de vanzare pentru a rezista in fata concurentei

O intalnire de vanzari este incununata de succes atunci cand se analizeaza oportunitatea din perspectiva clientului.

De asemenea, increderea acordata, corectitudinea si construirea unor bune strategii pentru a ne pozitiona  in fata concurentei reprezinta cele mai bune arme pentru a atrage si a mentine aproape potentialii clienti.

Una dintre cheile succesului in dezvoltarea afacerilor consta in selectarea bataliilor care pot fi castigate. Modul in care se evalueaza si se prezinta  oportunitatile unui potential cumparator, conduce in mod categoric la finalizarea unei tranzactii si implicit la profitul companiei.

Atat pentru a castiga teren in fata concurentei, dar si pentru finalizarea vanzarilor, trebuie sa avem in vedere urmatoarele:

  • Prima etapa de controlare a unei oportunitati este sa stabilim punctul politic de intrare;
  • Sa construim avantajul competitiv;
  • Sa fim constienti ca cel mai ridicat nivel al preferintei este increderea;
  • Sa construim mentalitatea pozitiva ajungand primii la factorii de influenta cheie;
  • Dupa ce am  stabilit un canal de comunicare cu membrii conducerii, sa cream intotdeauna un motiv pentru a reveni.
  • Sa stim ca punctul ideal de intrare este de sus in jos.
  • Oamenii cumpara de la oameni – sa construim  un pod al relationarii si sa cream legaturi;
  • Vom obtine  informatii vitale privind concurenta si politica organizatiei atata timp cat va dura relatia creata de noi;
  • Putem rata transmiterea unui mesaj bun din cauza unui mesager prost;
  • Este mult mai usor sa ajutam pe cineva sa ia o decizie corecta de la bun inceput decat sa si-o schimbe;
  • Ceea ce credeam ca se intampla devreme in cadrul unei vanzari nu se intampla probabil suficient de devreme.

Speranta nu e o strategie: Cele sase chei pentru finalizarea unei vanzari umple golurile existente, creand strategii de vanzare pentru echipele care vand solutii cumparatorilor multipli in cadrul evaluarilor competitive.

Acesta carte include cele mai bune practici ale unor experti in domeniul vanzarii consultative, competitive, politice si in echipa, in cadrul unui proces unic, simplu si strategic pentru castigarea vanzarilor si cucerirea clientilor.

Sursa: „Speranta nu e o strategie. Cele 6 chei pentru finalizarea unei vanzari. „,  Rick Page

Iulia Nistoroiu

 

Lasa un raspuns

Poti folosi urmatoarele tag-uri si atribute HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>