Ghid: finalizarea vanzarii prin construirea avantajului competitiv

Fie ca vorbim de un produs anume sau doar de imaginea noastra, vanzarea este unul dintre factorii cheie care duce la obtinerea si mentinerea avantajului competitiv.
Concluziile si sfaturile mai multor experti sunt adevarate comori care ne scutesc de experienta neplacuta de a comite greseli evitabile si de a rata negocieri importante.

In cartea Speranta nu e o strategie, le gasim structurate sub forma a sase chei esentiale, ce au la baza intelepicunea unor experti care prin cuvinte, atitudine, creativitate si inteligenta au reusit sa castige numeroase batalii in domeniul vanzarii.

Modul in care se evalueaza si se prezinta oportunitatile unui potential cumparator conduce in mod categoric la finalizarea unei tranzactii si implicit la profitul companiei.

Cititi mai jos un rezumat al celei de-a treia chei, structurat sub forma unui mic ghid pentru construirea avantajului competitiv:

A treia cheie pentru finalizarea unei vanzari – Construirea avantajului competitiv

v  Prima etapa de controlare a unei oportunitati este stabilirea punctului politic de intrare.

v  Cel mai ridicat nivel al preferintei este increderea.

v  Construiti mentalitatea pozitiva ajungand primii la factorii de influenta cheie.

v  Dupa ce ati stabilit un canal de comunicare cu membrii conducerii, creati intotdeauna un motiv pentru a reveni.

v  Punctul ideal de intrare este de sus in jos.

v  Oamenii cumpara de la oameni; construiti un pod al relationarii si creati legaturi.

v  Veti obtine informatii vitale privind concurenta si politica organizatiei atata timp cat va dura relatia creata de voi.

v  Puteti rata transmiterea unui mesaj bun din cauza unui mesager prost.

v  Este mult mai usor sa ajutati pe cineva sa ia o decizie corecta de la bun inceput decat sa si-o schimbe.

v  Ceea ce credeati ca se intampla devreme in cadrul unei vanzari nu se intampla probabil suficient de devreme.

Cititi mai multe in Speranta nu e o strategie: Cele sase chei pentru finalizarea unei vanzari. Astfel, se vor umple golurile existente si se vor  crea strategii de vanzare pentru echipele care vand solutii cumparatorilor multipli in cadrul evaluarilor competitive.

Acesta carte include cele mai bune practici ale unor experti in domeniul vanzarii consultative, competitive, politice si in echipa, in cadrul unui proces unic, simplu si strategic pentru castigarea vanzarilor si cucerirea clientilor.

Sursa: ’’Speranta nu e o strategie. Cele 6 chei pentru finalizarea unei vanzari.’’, Rick Page, Colectia Cunoastere si Autoeducare BUSINESS, Editura AMALTEA

Lasa un raspuns

Poti folosi urmatoarele tag-uri si atribute HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>